Actuem allà on diguis! / ¡Actuamos dónde digas!

Al-Apànxalus tenim diferents formats d'espectacle segons el que necessitis (o segons el que et ve més de gust):
Actuamos donde nos digas:
Tenemos diferentes formatos de espectáculo según lo que necesites (o según lo que te apetezca):

- PASSES: 
S'inclouen fins a 3 passes de 15 minuts cadascun. 
Ideal per a amenitzar sopars d'empresa, casaments, fires i en definitiva events de llarga durada on es vol anar sorprenent al públic de tant en tant, sense que això interfereixi gaire estona en l'event en sí.

PASES: 
Se incluyen hasta 3 pases de 15 minutos cada uno.
Ideal para amenizar cenas de empresa, bodas, ferias y en definitiva eventos de larga duración donde se quiere ir sorprendiendo al público de vez en cuando, sin que esto interfiera mucho tiempo en el evento en sí.



- ACTUACIÓ + CLASSE:
És el millor per a comiats de soltera, com a sorpresa o regal d'aniversari, sopars d'amigues, festes de barri... per a qualsevol festa on la gent tindrà la oportunitat d'apendre de manera fresca i divertida els pasos bàsics de la famosa "dansa del ventre".

ACTUACIÓN+CLASE: 
Es lo mejor para despedidas de soltera, como sorpresa o regalo de cumpleaños, cenas de amigas, fiestas de barrio... para cualquier fiesta donde la gente tendrá la oportunidad de aprender de manera fresca y divertida los pasos básicos de la famosa "danza del vientre".




- SI BALLES PARLES:
Espectacle de dansa de 40 minuts ininterromputs on demostrem que no cal emetre sons per la boca per a comunicar-se, on acostem al públic oyent al món del públic sord, on l'expressió corporal i les ganes de comunicar atravessen qualsevol frontera.

-SI BAILAS HABLAS: 
Espectáculo de danza de 40 minutos ininterrumpidos donde demostramos que no es necesario emitir sonidos por la boca para comunicarse, donde acercamos al público oyente al mundo del público sordo, donde la expresión corporal y las ganas de comunicar atraviesan cualquier frontera.




- MEGASHOWS:
A més, si el que necessites és omplir un parell d'hores (o més) amb arts diverses poc convencionals t'oferim grans aventatges al contractar-nos junt amb  La Rateta Que Escombrava l'Escaleta , grup de música-teatre-cabaret-cutre-elegant-punky-sincer-xitipiriflàutic.

-MEGASHOWS: 
Además, si lo que necesitas es llenar un par de horas (o más) con artes diversas poco convencionales, te ofrecemos grandes ventajas al contratar-nos junto con La Rateta Que Escombrava l'Escaleta, grupo de música-teatro-cabaret-cutre-elegante-punky-sincero-chiripitifláutico.